winterlake.blogg.se

Nytt År

<Varning för osammanhängande inlägg>
 
Nytt år.
Vad kommer att hända nu då?? Troligtvis inget speciellt. Har inga riktiga förväntningar på detta år, allt som händer får hända, och om det är roligt är det en glad överrasakning ;P
Nej, vem försöker jag skoja... Har stora förväntningar, och hoppas att detta år kommer att bli bättre än detta skitår. Mycket bra har hänt, men allt jag har i huvudet nu är de senaste dagarna/veckorna då jag har mått pyton. 
 
Nej nu ska jag sluta vara negativ. Jag har blivit välsignad. Jag är omgiven av underbara människor (kliché). Och igår/idag, var jag med familjen på ett utskiksställe, så man såg ut över hela stan :D Fyrverkerierna såg ...uhm... liiiite mindre ut, men det var oerhört vackert <3 
 
Tack för att ni har läst bloggen, trodde inte att jag skulle få några läsare ;) Men det har betytt VÄLDIGT mycket! <3 Min namnskylt lyder "love you" av en anledning! tack.
Men nu kommer ett nytt år, och jag kan inte lova någonting. Ni får se vad som händer med bloggen.
Time Will Tell
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: