winterlake.blogg.se

...mystiskt inlägg...

Ni kanske har märkt att jag inte har spelat lika mycket SSO den senaste tiden. Detta är för att jag helt enkelt inte orkar. Men när jag inte spelar SSO, blir det mer bloggande om IRL-livet. Hoppas att ni står ut med det ;P Hjälp, nu när jag tänker på det har jag inte loggat in på SSO på typ två veckor... VAD HÄNDER MED MIG!!!! Jag vet. Jag orkar inte starta min dator xD Den är så seg, att jag tror att den är en get! Varför skrev jag så?? Trodde att det rimmade HAHAHA xD Ledsen, flummig här ;P
Jag vet inte egentligen vad jag ska skriva, har bara inget annat att göra xD Eller jo, det har jag ju! Håller på att läsa en bok, "Blodsmagi" av Tessa Gratton :) Orkar inte skriva vad den handlar om, men den e bra :D typ...
Nu vet jag inte vad jag håller på att skriva, mina fingrar bara rör sig lite, och det bildas ord... Scarry O.o Hehe, nu ska jag borsta tänderna xD (klockan är faktiskt inte mer än BARA 13.18, detta är ett tidsinställt)
God Natt höll jag på att skriva xD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: