winterlake.blogg.se

...Irriterande Dator...

Halloj :)
Jag tänkte faktiskt göra ett roligt inlägg idag! Men, mitt humör svängde lite när mitt Fraps inte öppnades xD Så där satt jag, och glada tankar flög igenom huvet, när helt plötsligt min egna dator bestämmer sig för att hata mig.
 
Aja, kan väl passa på att skriva något annat då :)
Just nu håller jag på att sträcklyssnar på Miley Cyrus låt When I Look At You. Dels för att den är superbra, och dels för att jag inte tycker om att jag tycker om den. Så om jag lyssnar på den tillräckligt många gånger, kanske jag slutar att tycka om den. Logiskt.
Men nu ska jag lyssna igenom en CD som jag hittade för några dagar sen. Minns att jag o min syrra brukade lyssna på den när vi var små, så undrar om jag kommer ihåg några låtar ;)
 
arkivbild
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: