winterlake.blogg.se

Sprickor & Fiske

Hallojsan :)
 
Så, nu har jag varit inne på världens mest laggande starstable... Men jag stod ut!!!
Och nu, när jag skriver detta inlägg laddar internet väldigt mycket, så jag måste skriva varje ord lååångsamt, annars kommer bara hälften av alla bokstäver med ;)
 
Aja, två sprickor och lite fiske orkade jag i alla fall med ;)
 
 

 
 
Jag blev väldigt förvånad när jag faktiskt VILLE fiska... Jag brukar tycka att det är så otroligt tråkigt... Men jag orkade inte rida bort till gåd, så jag nöjde mig med ett uppdrag i Moorland :)
 
Jaa, det var det :) Hoppas att jag hinner blogga mer idag, livet kommer tyvärr ibland i vägen ;)
 
//Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: