winterlake.blogg.se

Morgon-Inloggning :)

God Morgon, God Morgon :)
När jag tog hand om hästarna nu, passade jag på att ta lite bilder till er :)
 
OBS! Alla bilder är oredigerade!
 
Så här såg det ut på chatten när jag skrev "stänger chatten, ska ta bilder till bloggen :)"... Asså, jobbiga censur!!
sry för dålig kvalitet...
 
Aja, jag knäppte i alla fall denna snygga bild på mig o Mirre i HW :)  
 
 
Jag vet att typ alla tar upp det här, men vad är det egentligen?? Någon dörr till underjorden??
 
 
Jag såg en sprickas sken, men hann inte stänga den.... Buhu :'(
 
 
Aja, jag var på väg upp till ett av mina favoritställen, när jag skulle kolla något på internet...
 
 
Och när jag tog upp starstable igen såg det ut så här... Såååå irriterande...
 
 
Men, men, med mycket möda att lägga band på min ilska (hjälp va skojsigt jag skriver idag ;)), Så kom jag till slut fram till mitt mål :D
 
 
Haha, det var det :)
Som jag skrev förut kommer jag inte hem förräns typ 16.15 idag, så dålig bloggning är på schemat tyvärr...
Hoppas ni står ut!
 
Love u <3
//Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: