winterlake.blogg.se

Kommentarer :)

Hallojsan :)Jaa, nu är jag tillbaka :)
Jag har tänkt på det här med kommentarer. Förut kunde jag aldrig förstå varför bloggare ville ha kommentarer, jag menar, de vet ju att jag läser. Men nu har jag kommit på varför. Man vill känna sig uppskattat, riktigt veta att någon sitter där och läser DIN blogg. Ett simpelt "hej" räcker, men bara så att man vet att någon faktiskt bryr sig tillräckligt för att ta sig den extra minuten att lägga in en kommentar :) Jag är otroligt tacksam för att du läser min blogg, jag trodde ärligt att ingen skulle göra det, men SNÄLLA, låt mig veta att du är där! <3
Och som jag sa, ett enkelt "hej" räcker, eller vilken fråga som helst! Fråga på bara :) Allting (nästan) godtas <3
Love You <3//Frida

Kommentarer
Postat av: Lova was here

Ellerhuuur, det är hur lätt som helst att kommentera :)
Dem gör ju så man vill fortsätta också, right??

Svar: Exakt :)
Frida Winterlake

2013-09-16 @ 18:17:33
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: