winterlake.blogg.se

Info Om Mina Hästar :)

Jaa, då tänkte jag ge er mer info, men denna gång om mina hästar :)
Nästan alla mina hästar är köpta i Valedale, precis som mina kläder och utrustningen. Men Lollo köpte jag i alla fall, jag menar, hur kan man motstå charmen?? <3
 
Eveningshadow ~ min starthäst. En valack på 15 år och går championat med mig :) Väldigt säker <3
 
Dreamshadow ~ Engelskt Fullblod ~ En valack på 7 år, och fortfarande lite osäker i stora folksamlingar. Ska helst ha en "livrem" runt halsen, då han kan hoppa till för minsta lilla sak.
 
Midnightshadow (Mirre) ~ Engelskt Fullblod ~ Hingst på 10 år. Tycker inte om solljus. Varför har jag inte listat ut än, men han rids ändå bara på kvällen/natten. På dagen trivs han bäst i det mörka hörnet i stallet. Vi brukar utforska nya områden tillsammans om natten nalkas :)
 
 
Lightshadow (Lollo) ~ Jorvikisk Ponny ~ Sto på 18 år. Här är det tvärt om. Lollo tycker inte om mörker, så hon rids endast på dagarna. Annars är hon en typisk busig liten ponny <3
 
 
Det var hästarna det :)
Hoppas ni fortsätter följa bloggen (jag kommer att göra den lite snyggare inom kort ;))
 
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: