winterlake.blogg.se

Info Om Mig

Hallojsan :)
Såå, jag tänkte skriva lite information om mig i det bästatste hästspelet StarStable Online :)
 
Jag heter alltså Frida Winterlake, och jag bor i det underbara Valedale <3 Här har jag bott nu ganska länge med mina fyra hästar (mer info om dem i senare inlägg). 
    Innan Valedale flyttade jag runt ganska mycket. Jag tror att jag har bott på alla ställen utom GyllenÅsarnas Dal.
Men jag kände att jag ville slå mig ner någonstanns, och då blev det VD <3 Men nu kommer det roliga. Jag sålde alla mina kläder och alla min utrustning när jag flyttade dit... !! (Detta var långt innan man kunde ha flera hästar, så min Eveningshadow hade jag kvar) Jag vet inte riktigt varför, men jag kände att jag bara ville köpa saker från mitt kära Valedale ;)
Och i början tänkte jag bara vara i VD också - förutom om det fanns gula uppdrag - men där gick gränsen! Jag flyger över slätterna så fort jag får chansen. Och överallt annars också för den delen ;)
 
Kompisar på SSO har jag typ bara ett par stycken :) -Tryck på namnen så kommer du till deras bloggar-
Lova Starstar som tjatade på mig typ hur länge som helst att jag skulle skaffa blogg. Are you happy now?? ;)
Sofie Northbard jaa, vad ska jag skriva... Stöttande, snäll, jaa <3
 
Det var väl det :) Om ni vill veta något mer är det bara att kommentera :)

 
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: