winterlake.blogg.se

Dagliga :)

Idag var jag lat xD 
Efter all rensning av hårddisken så var jag ganska trött... Såå, jag skickade ut Eveningshadow till Figrove så att han kunde göra lite dagliga :D
 
 
 
 
'Hjälp!! Eld!!'
 
 
Var försiktig med taggtråden!
 
 
'Hejsan Bertil, trevligt att träffa dig igen :)'
 
 
'Och hejsan på er, hönshjärnor! Inget svar? Nehej...'
 
 
'Då går jag iväg med era ägg, då'
 
 
 
 
 
 
'Varsågod :)'
 
 
'Ååh, hemma igen :)
Lollo, har du sett Frida?'
    'Jepp, hon börjar bli lite orolig för dig'
 
 
'Okej, tack så mycket :) Nu, ut ur min box!'
 
 
 
 
 
 
 
'Jag har saknat dig, gubben <3'
 
 
 
Slutet gott, allting gott :)
 
Love You <3
//Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: