winterlake.blogg.se

Blä På Dig Internet...

Jaa, mitt internet valde att inte fungera, så jag har ej haft tillgång till det ett tag :(
Men, inget internet = chans att redigera :D Så jag redigerade en bild lite som jag tog lite tidigare idag :)
 
 
 
Hjälp, va liten den blev...!! Aja, ni får väl stå ut ;)
 
Imorgon slutar jag vid 15.40, så jag kommer inte hem förräns vid 16.15 eller nåt sånt... Så jag varnar för lite dålig bloggning tyvärr :'(
 
Hoppas att ni ändå är nöjda med denna blogg :D
 
//Frida

Kommentarer
Postat av: Lova was here

Nemen det känns som att jag hört det där förut "Mitt internet slutade fungera" hahaha

Svar: Eller hur xD Kan absoluuut inte förstå vad du menar... ;)
Frida Winterlake

2013-09-16 @ 16:44:30
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Lova was here

Nemen det känns som att jag hört det där förut "Mitt internet slutade fungera" hahaha

2013-09-16 @ 16:44:30
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: