winterlake.blogg.se

Info Om Dagliga :)

Såå, jag har ändrat mig lite! Jag börjar om med uppgiften, och jag startar idag. Jag började ju dagen innan den jobbiga uppdateringen om att man skulle få mer JS och Rykte. Så jag börjar helt enkelt om, det blir mycket lättare ;)
(Fast uppdateringen var gaanska bra ;) Det har varit så seegt med tex fisket :P)
 
Jag kommer att skriva ner vilka dagliga det är, och vad man får för Rykte och hur mycket JorvikShillings man får för varje uppdrag.
Jag kommer att lägga upp det varje dag i en vecka, och det kommer att publiceras i en egen kategori så att det blir lätt att hitta :) "Dagliga".
Notera att jag endast gör de Dagliga, och inte Sysslor eller Tävlingar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Winterlake

Hoppas att det går att kommentera nu :)

2013-11-15 @ 11:43:52
URL: http://winterlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: