winterlake.blogg.se

..vad ska man skriva här egentligen..

Som ni har märkt ligger bloggen nere nu. Jag mår fortfarande väldigt dåligt, och jag känner att jag inte vill ha några måsten. Jag kommer fortfarande att spela SSO (såklart!!), men inte lika mycket. Något inlägg kommer nog upp lite då och då om jag känner att det är något jag vill dela med mig av, SSO eller IRL. Så småningom KOMMER jag att må bättre, och då kanske jag tar upp bloggandet igen om det fortfarande är något jag vill göra :) Ibland får jag nog ryck, och förstår inte varför jag inte har lagt upp något på länge, och ibland håller det i sig längre än andra gånger. Sån är jag xD
Jaa, vad mer ska jag skriva... hehe, vill bara fortsätta för att jag skriver på iPaden ;P eller egentligen på tangentbordet som är kopplat till den hihi ;D Jag sov till två, halv tre på dagen idag, väldigt normalt xD Eller, jag vaknade på morgonen någon gång när mamma kom upp med frukost (tack mamma <3), men somnade igen som den tonåringen jag är ;)
Aja, Godnatt På Er Alla Människor :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: