winterlake.blogg.se

så kan det va

Jaa, jag är nere i en liten svacka vad gäller hälsan just nu.
Som ni kanske vet har jag tinituss, vilket är -för mig- ett tjut i öronen. Detta gör mig väldigt trött, stressad och jaa, det gör så att jag mår väldigt dåligt. Ibland mår jag sämre, ibland bättre. Men det gör att jag inte orkar med att gå i skolan så mycket som jag vill. Och andra saker som jag vill göra hejdas också som att rida, blogga... Nej, men det tjuter mer av ljud också, så när jag till exempel pratar går tjutet upp i styrka och då blir jag stressad för att jag blir trött, och då orkar jag inte med allt jag vill...hehe...
Eller ibland blir det så när jag pratar och ibland inte. Det beror på hur allmäntillståndet är. Om jag är väldigt nere, blir allt superjobbigt. Men om jag mår ganska bra kan jag babbla på hur mycket som helst. Och ibland mår jag så dåligt att jag bara vill babbla på hela tiden så att jag dränker tjutet. Och då tänker jag inte på att det kanske blir värre, för då tjuter det som mest... Det är så det är nu. Så antingen läser jag högt eller så dränker jag huvudet i musik vilket jag gör nu. Mina öron börjar göra fysiskt ont... ;P
 
Och som om det inte var allt, blir tjutet också starkare av fysisk ansträngning. Så när jag till exempel rider, tjuter det mer och jag blir tröttare snabbare, och så blir jag trött av att det tjuter, och stressad för att jag blir trött av att det tjuter, och då kan jag inte göra något...och bla, bla, bla... komplicerat värre...
Men nu är jag som sagt nere i en liten svacka, och jag orkar inte blogga så mycket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: