winterlake.blogg.se

Dödskoljan

Hallojsan, Vikarien här :)
Haha, länge sen ni hörde från mig, men nu är jag tillbaka :) Frida är lite mystisk... Hon kunde inte sova natten tills idag, så hon loggade in på SSO och gjorde lite uppdrag hon inte hade gjort på dagen. Hon tog lite kort, men har tänkt hela dagen "publicerade jag nattens händelser eller inte?", kommit fram till att hon nog gjorde det och slängt undan tanken. Så, när hon inte kommer på något är det mitt jobb att hoppa in :)
  Jag skriver som jag tror att Frida skulle ha skrivit ;)
 
"Hallojsan :D
Inatt var jag inne på SSO ett tag, för att göra lite fiske, och kolla här :)
 
OBS!! VARNING FÖR SPOILER!!! OBS!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte gått i närheten av vattnet? Du står precis brevid det ditt pucko ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jippie :D
 
Och detta blir nästa fiskeuppdrag ↓
 
Asså, det går så fort med ryktet för Jorviks Fiskeklubb - Södra avdelningen... Men det är inte mig emot :P
 
 
 
Haha, bara älskar mr. Cods iaktagelser på allt och alla
 
 
 
 
"
 
Jaa, det var det då, mitt jobb avslutat :)
Frida har fortfarande inte gett mig en namnskylt...
 
Love You <3
//Vikarien

Kommentarer
Postat av: Mollyyyy

:))))))

Svar: <3
Frida Winterlake

2013-12-03 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: